تعمیر ماکروفر مدیا

تعمیر مایکروفر مدیا

اگر مایکروفر مدیا در خانه دارید ممکن است با مشکلی در دستگاه مواجه شده باشید. در چنین مواقعی برای رفع نقص و تعمیرمایکروفر مدیا باید از متخصص تعمیرات کمک بگیرید. مایکروفرها دارای ترانسفورماتور و خازن های ولتاژ هستند، برق فشار قوی دارند و اگر بدون اطلاعات کافی دست به تعمیر دستگاه بزنید ممکن است برای شما خطرات جانی به همراه داشته باشد.

تماس با نمایندگی های شرکت مدیا و انجام تعمیرات در محل، یکی از مزایای استفاده از خدمات تعمیرمایکروفر مدیا در محل می باشد. زمانی که متخصص به محل اعزام می شود شما می توانید از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار مدیا باشید و در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
برای پیشگیری از خرابی دستگاه بهتر است در بازه های زمانی مختلف مایکروفر را سرویس کنید. هزینه سرویس کردن دستگاه مایکروفر از تعمیر آن کمتر می باشد. در واقع سرویس کردن باعث می شود تا خرابی های احتمالی زودتر شناسایی شود و از ایجاد هزینه های سنگین پیشگیری کند.

ویژگی های فناوران سرویس

متخصصان با تجربه

تکنسین های مجموعه فناوران سرویس باتجربه و خبره هستند و به صورت دوره ای خود را به روز کرده و با جدیدترین مدل های لوازم خانگی آشنا هستند.

گارانتی خدمات

فناوران سرویس با ارائه گارانتی خدمات خود ، باعث ایجاد آرامش خاطر برای مشتریان می شود برخلاف دیگر رقبای این حوزه.

سرعت در ارائه خدمات

ما مفتخریم که در کمتر از 24 ساعت به درخواست شما رسیدگی کنیم و در انجام خدمات شما بشتابیم.

هزینه های منصفانه

تمام هزینه هایی ک شما متقبل خواهید شد در کمال انصاف خواهد بود و تماما پس از پایان کار پرداخت خواهید کرد.

اولویت با تعمیر خدمات

از آنجایی که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما می کند اگر قطعه شما قابل تعمیر باشد اولویت با تعمیر است و سپس تعویض با قطعه اورجینال.

عیب یابی مایکروفر مدیا

مایکروفر یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که خراب شدن آن می تواند در زندگی روتین ما خلل ایجاد کند. یک مایکروفر ممکن است دچار مشکلاتی بشود که در ادامه مطلب به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

1-روشن نشدن مایکروفر مدیا: در صورتی که مایکروفر روشن نشود چند علت را باید در نظر گرفت. ابتدا دو شاخه برق را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شوید. ممکن است در مواقعی دستگاه روی قفل کودک باشد و به راحتی روشن نشود. حتما قبل از تعمیر مایکروفر مدیا این مسائل اولیه باید چک شود.

 

ماکروفر مدیا

2-گرم نکردن دستگاه: چرب بودن بیش از حد غذا، خراب شدن تراس های خازن، ولتاژ یا سیم ها و کاهش یافتن کارایی دستگاه در زمان اوج مصرف از دلایل گرم نکردن دستگاه است.

3-دود کردن دستگاه: اغلب دود کردن دستگاه به دلیل کثیفی آن می باشد. برای پاک کردن داخل دستگاه از محلول آب و جوش شیرین استفاده کنید.

فردی در حال تعمیر ماکروفر مدیا

4-نچرخیدن سینی دستگاه: این مشکل ناشی از خرابی شفت دستگاه است که در اثر قرار دادن جسم سنگین بر روی آن خراب می شود. بهتر است گاهی وقت ها اطراف سینی راهم تمیز کنید تا اگر مواد غذایی یا کاغذی گیر کرده باشد مانعی برای چرخش سینی نشود.
5-صدای زیاد دستگاه: کثیفی ریل زیر سینی، خرابی شفت دستگاه، فن دستگاه که تمامی این موارد می تواند علت ایجاد صدای زیاد شود.
6-جرقه زدن دستگاه: لب پر بودن ظروفی که داخل دستگاه قرار می دهید. اشعه با آن برخورد کرده و جرقه می زند. داشتن اتصالی در برخی قطعات داخلی هم می تواند دلیل بر جرقه زدن باشد.

7-روشن نشدن گریل دستگاه: خرابی المنت، برد یا ترموستات دستگاه از دلایل روشن نشدن دستگاه می باشد که برای تعمیر مایکروفر مدیا حتما از متخصص کمک بگیرید.

نکاتی برای جلوگیری از نیاز پیدا کردن به تعمیر مایکروفر مدیا

مایکروفردستگاهی پیچیده است و قطعات زیادی دارد. هرگونه آسیب به قطعات و اجزای داخلی دستگاه باعث می شود که دستگاه مایکروفر به مشکل برخورد می کند. مایکروفر برای پختن وگرم کردن غذا به کار می رود، بنابراین به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است.
در ادامه مطلب نکات ایمنی و تعمیرات مایکروفر مدیا را بررسی می کنیم:
1-شکستگی یا ترک خوردن شیشه مایکروفر
2-شکستن لولای درب دستگاه
3- شکستگی پانل اصلی
4- خرابی و معیوب بودن قفل درب دستگاه
رعایت نکات ایمنی بسیار اهمیت دارد و باعث طول عمر دستگاه می شود. بهتر است مرتب داخل دستگاه تمیز شود. سوئیچ هایی که روی درب مایکروفر قرار گرفته است وظیفه دارند تا باز بودن درب دستگاه را تشخیص دهند تا در این شرایط مایکروفر روشن نشود. حتما سلامت این سوئیچ ها را بررسی کنید.

مواد پلاستیکی را داخل مایکروفر قرار ندهید که تحت تاثیر فعل و انفعالات شمیایی قرار بگیرد. علاوه بر آن باعث سوختگی، اتصال و بوهای نامطبوع می شود. نکاتی که برای نگهداری از مایکروفر باید رعایت کنیم تا کمتر نیاز به تعمیر مایکروفر مدیا پیدا کنیم؛ شامل موارد زیر می شود:
1-محدودیت های وزنی را هنگام گرم کردن غذا در نظر بگیرید.
2-از ظروف مخصوص مایکروفر استفاده کنید.
3-از زمان های پخت از پیش تعیین شده دستگاه استفاده کنید.
4-پاک کردن فیلترهای چربی
5-دستگاه را پس از هربار استفاده کاملا تمیز کنید.

نکات مهم قبل از خرید مایکروفر

بهترین دستگاه مایکروفر دستگاهی است که گرمادهی خوبی داشته و به طور یکنواخت عمل یخ زدایی را انجام دهد. با انتخاب درست می توانید دستگاهی مناسب با کاربردهای بسیار داشته باشید که آشپزی را برای شما راحت تر کند.
مایکروفر دستگاه پرحاشیه محیط آشپزخانه است که اگر در استفاده از آن دقت لازم را نداشته باشید مرتب به تعمیر مایکروفر نیاز خواهید داشت. قبل از خرید هر نوع مایکروفری بهتر است که اطلاعات کامل از خود دستگاه و خدمات پس از فروش آن نیز داشته باشید.

ماکروفر مدیا

به طور مثال عدم یخ زدایی قسمت های داخلی مرغ منجمد یا کوچک بودن دستگاه می تواند شما را دچار مشکل کند. قیمت و قدرت همیشه شاخص های قابل اعتمادی نیستند.

انواع مختلف مایکروفرمدیا

هدف از خرید مایکروفر مناسب فراهم کردن آسایش و رفاه است. اطلاعات دقیق از دستگاه می تواند خرید موفقی را برای شما رقم بزند. برندهای بسیاری در بازار وجود دارند که امکانات متفاوتی دارند. یکی از همین برند ها مدیا می باشد. در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد این برند خواهیم داد.
1-دارای برنامه های پخت و پز متفاوت و کاربردی می باشد.
2-صفحه نمایشگر
3-قابلیت یخ زدایی براساس دما و وزن
4- قابلیت گریل مواد غذایی
5-استفاده از قفل ایمنی کودک
6- پنل کنترل دیجیتال که کار با آن بسیار راحت می باشد.

جهت تعمیر لوازم خانگی خود از طریق شما تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.فناوران سرویس بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و دارای زبده ترین متخصص مربوط به مارک و نوع وسیله شما میباشد

از لحاظ کیفیت مایکروفر مدیا امکانات قابل قبولی دارد و به دلیل تنوع محصول و قیمت های مختلف، مشتری می تواند براساس نیاز خود دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند.
اگر به هر دلیلی دستگاه شما دچار نقص شد ونیاز به تعمیر مایکروفر مدیا داشتید می توانید به راحتی از متخصص تعمیرات در محل کمک بگیرید.

خدمات پس از فروش مایکروفر مدیا چگونه است؟

خدماتی مانند گارانتی و ضمانت در ایران به معنای واقعی قابل اجرا نیست. خدمات پس از فروش مایکروفرهای مدیا در ایران به دلیل نبود نمایندگی رسمی امکانپذیر نمی باشد. اما شرکت های بسیاری هستند که می توانید برای تعمیر مایکروفر مدیا با آن ها تماس گرفته و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

تعمیر قطعات این دستگاه ها بسیار مشکل است و وجود یک تعمیرکار متخصص و آموزش دیده می تواند شما را از نگرانی تعمیرات این دستگاه رها کند. 

شرکت فناوران سرویس جزء همین شرکت های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشند. تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی می توانند به راحتی دستگاه هایی مانند مدیا را حتی در منزل شما تعمیر کنند.

ماکروفر مدیا که در آن غذا است

مزایا و معایب مایکروفر های مدیا از نظر مصرف کنندگان

معمولا افراد قبل از خرید سعی دارند تا از تجربیات دیگران استفاده کنند و اطلاعاتی که در مورد کالای مورد نظر نیاز دارند، به دست بیاورند. در این قسمت به چند مورد از مزایا و معایب مایکروفرهای مدیا  اشاره خواهیم کرد.

مزایای مایکروفرهای مدیا:

 

1-استفاده از قفل کودک و برنامه پخت متفاوت

2-قیمت ارزان دستگاه نسبت به برندهای موجود در بازار

3-طراحی منحصر به فرد و زیبا

4- قابلیت گریل کردن مواد غذایی

5- کیفیت بالا نسبت به قیمت ارزان محصول

معایب مایکروفرهای مدیا:

1-نیاز مدوام به سرویس های سالانه دستگاه

2-جدانشدن قطعات که باعث شست و شوی سخت دستگاه می شود.

3-عمر مفید دستگاه کوتاه می باشد و در صورت سرویس نشدن مایکروفر نیاز به تعمیر خواهد داشت.

ماکروفر مدیا

نحوه نصب و راه اندازی مایکروفرمدیا

برای نصب و راه اندازی مایکروفر مدیا لازم است تا چند مرحله را طی کنید. زمانی که دستگاه مایکروفر مدیا را از جعبه خارج کردید روی سطح صاف و فاقد شیب قرار دهید. محل قرار گرفتن دستگاه باید نزدیک به پریز برق باشد.

غلتک و سینی را به طور صحیح سرجای خود قراردهید. فاصله جانبی از یخچال، اجاق گاز و… را رعایت کنید. بهترین فاصله جانبی مایکروفر از وسایل 30 سانتی متر می باشد.

دفترچه راهنمای مایکروفر مدیا فارسی می باشد. حتما قبل از راه اندازی مایکروفر، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و به نکات درج شده در دفترچه دقت کافی داشته باشید.

شخصی در حال روشن کردن ماکروفر بوش خود

جمع بندی

پیشتر در مورد مایکروفرهای مدیا توضیح دادیم و از مزایا و معایب آن صحبت کردیم. تعمیرات هر دستگاه لوازم خانگی نیاز به فرد متخصصی دارد. شاید در ابتدا با بررسی چند نکته بتوان مشکل پیش آمده را حل کرد ولی اگر نیاز به بررسی بیشتر باشد باید از افراد متخصص کمک بگیریم.

بعضی از دستگاه های لوازم خانگی نمایندگی وخدمات پس از فروش ندارند و یا شرکت هایی که اقدام به تعمیرات برند خاصی مانند مدیا می کنند بسیار کم می باشد بنابراین بهترین گزینه می تواند استفاده از خدمات شرکت هایی همچون فناوران سرویس باشد. تعمیرکاران این شرکت آموزش های لازم را برای تعمیر هر نوع دستگاهی گذرانده اند و شما با اطمینان خاطر می توانید در محل شاهد رفع مشکل دستگاه خود باشید.
سرعت در ارائه خدمات، رعایت تمامی نکات ایمنی و آشنایی به برند مدیا از جمله مزایای شرکت فناوران سیستم می باشد.

2 پاسخ به “تعمیر ماکروفر مدیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.