میدونید که هزینه تعمیر ماکروفر در منزل به چه صورت محاسبه میشه؟

هزینه تعمیر ماکروفر در منزل

نقش مهم ماکروفرها در آشپزخانه بر هیچ کس پوشیده نیست. شاید شما هم حین کار با این دستگاه با مشکلات ریز و درشتی مواجه شده باشید، که با توجه به قیمت خرید یک ماکروفر نو، مقرون به صرفه ترین راه، تعمیر آن است. هزینه تعمیر ماکروفر در منزل به موارد مختلفی بستگی دارد. اگر در پی تعمیر ماکروفر خود هستید خواندن این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

ویژگی های فناوران سرویس

متخصصان با تجربه

تکنسین های مجموعه فناوران سرویس باتجربه و خبره هستند و به صورت دوره ای خود را به روز کرده و با جدیدترین مدل های لوازم خانگی آشنا هستند.

گارانتی خدمات

فناوران سرویس با ارائه گارانتی خدمات خود ، باعث ایجاد آرامش خاطر برای مشتریان می شود برخلاف دیگر رقبای این حوزه.

سرعت در ارائه خدمات

ما مفتخریم که در کمتر از 24 ساعت به درخواست شما رسیدگی کنیم و در انجام خدمات شما بشتابیم.

هزینه های منصفانه

تمام هزینه هایی ک شما متقبل خواهید شد در کمال انصاف خواهد بود و تماما پس از پایان کار پرداخت خواهید کرد.

اولویت با تعمیر خدمات

از آنجایی که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما می کند اگر قطعه شما قابل تعمیر باشد اولویت با تعمیر است و سپس تعویض با قطعه اورجینال.

مراحل تماس تا رفع مشکل ماکروفر

با درخواست خدمات از مجموعه فناوران سرویس، یک تعمیرکار حرفه ای ماکروفر با حاضر شدن در محل به تعمیر دستگاه شما می پردازد. برای دریافت این سرویس مراحل زیر باید طی شوند:

  • تماس با کارشناسان فناوران سرویس
  • دسترسی به تعمیرکاران درجه یک ماکروفر در تهران و سایر شهرها
  • استعلام هزینه تعمیر ماکروفر در منزل پیش از ثبت سفارش
  • سفارش شما توسط کارشناسان ثبت می شود.
  • تعمیرکار در تاریخ مشخص شده توسط شما، در محل حضور می یابد.

 

فردی در حال تعمیر ماکروفر

روند ارائه خدمات توسط تیم پشتیبانی پیگیری می شود.

در تعیین هزینه تعمیرات ماکروفر چند آیتم مهم و تاثیرگذار وجود دارد. از جمله: استفاده از قطعات اصلی با کیفیت، نوع و میزان خرابی قطعه، مدل و برند ماکروفر و قیمت قطعات در صورت نیاز به تعویض. با اطلاع از این هزینه ها می توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید یک ماکروفر نو به صرفه تر است یا تعمیر آن؟

فردی در حال تعمیر ماکروفر

لیست هزینه های تعمیر برند های مختلف ماکروفر

1. هزینه تعمیر ماکروفر ال جی

ال جی از محبوب ترین برندهای ماکروفر در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در صورت بروز خرابی، می توانید با درخواست تعمیرات در محل، با پرداخت هزینه مقرون به صرفه، این سرویس را در منزل دریافت کنید. هزینه تعمیر شامل هزینه خدمات تعمیر ماکروفر و اجرت تعمیرکار برای تعویض و تعمیر قطعات می باشد.

2. هزینه تعمیر ماکروفر بوش

تعمیرکاران فناوران سرویس، افرادی با سابقه و متخصص هستند که به سرعت دستگاه شما را عیب یابی کرده و با هزینه ای مناسب و قطعات با کیفیت و اصل آن را تعمیر می کنند. با سرویس سالیانه ماکروفر بوش، از بروز ایرادات جدی و صرف هزینه های سنگین تعمیرات جلوگیری کنید.

3. هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ

هزینه تعمیر این برند شناخته شده، به نوع خرابی ماکروفر بستگی دارد. همچنین اجرت تعمیرکار برای تعویض و تعمیر قطعات ماکروفر سامسونگ به سرویس ارائه شده وابسته است. هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار نیز باید به این هزینه ها اضافه شود.

4. هزینه تعمیر ماکروفر پاناسونیک

پاناسونیک یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار محسوب می‌شود. تعمیر ماکروفر پاناسونیک به قیمت تعمیر یا تعویض قطعات ماکروفر بستگی دارد. تعمیر این دستگاه باید به افراد خبره سپرده شود.

5. هزینه تعمیر ماکروفر دلونگی

تعمیر ماکروفر دلونگی نیز به تخصص نیاز دارد. نوع خرابی قطعات مایکروفر دلونگی و گارانتی آن بر کاهش و افزایش قیمت تعمیر و اجرت ماکروفرهای دلونگی موثر است

فردی در حال تعمیر ماکروفر ال جی

6. هزینه تعمیر ماکروفر دوو

در تعمیر ماکروفر دوو توجه داشته باشید که:

  • قیمت ارزان تعمیرات ماکروفر همیشه به معنی مناسب و به صرفه بودن هزینه ها نیست.
  • از سرویس دهنده، فاکتور معتبر شامل ریز هزینه ها را درخواست کنید.

جهت تعمیر لوازم خانگی خود از طریق شما تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.فناوران سرویس بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و دارای زبده ترین متخصص مربوط به مارک و نوع وسیله شما میباشد

برآورد هزینه ماکروفر به چه صورت است؟

1. زمانی که ماکروفر روشن نمی شود.

در این مورد تکنسین باید با دقت دستگاه شما را بررسی کند. این مشکل اغلب به یکی از قطعات فیوز، ترموستات، تعمیرات برد یا3  سوییچ درب مربوط می شود. در نظر داشته باشید که شما باید هزینه ای برای خرید یا تعمیر این قطعات (یک یا چند مورد) بپردازید. علاوه بر آن هزینه اجرت و رفت و آمد تعمیر کار تا منزل شما نیز باید در نظر داشته باشید. دلایل غیر فنی که این مشکل را به وجود می آورند عبارتند از:

  • حجم بسیار زیادی غذا درون ماکروفر قرار داده شده است.
  • غذایی که برای گرم کردن در ماکروفر قرار دادید چربی زیادی دارد.
  • هم نزدن غذا و مایعات چرب
  • مشکل در ولتاژ برق خانگی در زمان استفاده از ماکروفر.
  • کثیف بودن و تجمع جرم و چربی در دیوار ماکروفر .
فردی در حال تعمیر ماکروفر

2. زمانی که جرقه می زند.

جرقه زدن ماکروفر ممکن است به علت کثیف بودن کابین دستگاه یا گذاشتن ظرف فلزی در آن باشد، یا اینکه فیلتر و اسیلاتور اشعه نیاز به تعویض داشته باشند. هزینه اجرت و ایاب و ذهاب نیز توافقی است. شما عزیزان قبل از هر اقدامی با انجام دستورالعمل های زیر شاید بتوانید مشکل دستگاه خود را حل کنید.

  • ظروف فلزی را درون ماکروفر قرار ندهید. استفاده از ظروف فلزی موجب انعکاس امواج داخلماکروفر شده و باعث ایجاد جرقه خواهد شد.
  • استفاده ازظروف شکسته و لب پر شده نیز ممکن است باعث ایجاد جرقه شود.
  • تجمع چربی و آلودگی در دیواره های ماکروفر یکی از علل مهم ایجاد جرقه است. توصیه می کنیم به طور دوره ای دستگاه خود را از کثیفی ها پاک کنید.
  • اگر این موارد را انجام دادید و راه گشا نبود، از مجموعه فناوران سرویس برای عیب یابی و رفع مشکل دستگاه، درخواست تعمیرکار کنید.

3. زمانی که سینی ماکروفر نمی چرخد.

اگر سینی یا بشقاب گردان داخل ماکروفر نچرخد، عملا کارکرد خود را از دست داده و بی استفاده می شود. معمولا این اشکال به دو دلیل رخ می دهد:

  • تجمع چربی و غذا در ریل و چرخ های زیر بشقاب گردان و ممانعت از چرخش آن.
  • حجم زیاد و سنگینی غذا موجب می شود تا سینی نتواند به چرخش در بیاید.
شخصی در حال تعمیر ماکروفر

در چنین موردی برای تعمیر ماکروفر، باید شفت آن را عوض کنید. شفت در مرکز بشقاب گردان قرار دارد و برای تعویض آن کافی است آن را در جهت عمودی به طرف بالا بکشید تا از جای خود خارج شود. در صورتی که این اقدامات مشکل را حل نکرد، با یک تعمیرگاه مورد اعتماد مشورت کنید.

فردی در حال تعمیر ماکروفر فلر

4. زمانی که دستگاه دود می کند.

خارج شدن دود از دستگاه یک مشکل بسیار نگران کننده به نظر می رسد. در صورت مواجه شدن با این وضعیت شما باید ماکروفر را در حالت های کانوکشن، گریل و حالت عادی بررسی کنید.

در صورتی که ماکروفر فقط در حالت کانوکشن و گریل دود کند، بنظر می رسد این مسئله به دلیل چرب بودن و کثیفی دیوارهای داخلی و شبکه بالایی ماکروفر است. برای رفع این مشکل دستگاه را به خوبی تمیز کنید و مجدد امتحان کنید. اگر این کار مشکل را برطرف نکرد، تعمیر ماکروفر را به فردی متخصص بسپارید.

5. ماکروفر حین کار خاموش می شود.

عیب یابی این مسئله به دقت زیادی نیاز دارد، زیرا بصورت نرمال در برخی برنامه های پخت، ماکروفر خاموش می شود تا در آن زمان شما اقدامی انجام دهید و سپس شروع به کار می کند. این امکان جز ایرادات محسوب نمی شود و نباید آن را یک مشکل تلقی کرد. دلیل دیگر خاموش شدن ماکروفرهای توکار،گرم شدن بیش از حد دستگاه حین کار است.

موارد دیگری که می توانند این مشکل را ایجاد کنند عبارت اند از:

  • استفاده طولانی مدت ازماکروفر. در این صورت می توان گفت که خاموش شدن دستگاه طبیعی است و نیازی به تعمیر ندارد.
  • نزدیک بودنماکروفر به اجاق گاز یا وسایل گرمایشی، باعث گرم شدن بیش از اندازه سنسور ماکروفر و خاموش شدن آن می شود.
  • افت ولتاژ و نوسان برق نیز باعث خاموش شدن دستگاه حین کار می شود.

هزینه های تعویض قطعات ماکروفر چقدر می شود؟

1.تعویض درب

هزینه تعویض درب ماکروفر، در وهله اول به هزینه خرید این قطعه بستگی دارد. شما علاوه بر این هزینه، باید بابت اجرت تعمیرات و ایاب و ذهاب تعمیرکار هزینه ای صرف کنید.

2.تعویض برد ماکروفر

این قیمت متشکل از هزینه تعویض برد ماکروفر و هزینه اجرت تعمیر برد ماکروفر به همراه هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار می باشد.

فردی در حال تعمیر ماکروفر مولینکس

3.تعویض سینی ماکروفر

قیمت سینی ماکروفر بسته به نوع دستگاه و کیفیت آن، مختلف خواهد بود. علاوه بر آن هزینه ی دستمزد تعمیر کار و رفت و آمد او را نیز باید در نظر بگیرید.

4.تعویض غلطک بشقاب ماکروفر

در تعویض موتور گرداننده بشقاب ماکروفر، عامل اصلی نوع و کیفیت موتور است. انواع مختلفی از این قطعه در بازار موجود می باشد. دقت کنید که هرگز بدلیل ارزانی از قطعات بی کیفیت استفاده نکنید، زیرا باعث می شود دستگاه مجددا به تعمیرات نیاز پیدا کند. در هزینه ی تعویض غلطک بشقاب ماکروفر، اجرت و هزینه ایاب و ذهاب تعمیر کار نیز محاسبه می شود.

فردی در حال تعمیر ماکروفر

5.تعویض فیوز حرارتی

هنگامی که ماکروفر شما به تعویض فیوز حرارتی نیاز داشته باشد، علاوه بر هزینه ی خرید فیوز جدید، باید هزینه های مربوط به عیب یابی، باز و بسته کردن دستگاه، تعمیر ماکروفر و هزینه ایاب و ذهاب تعمیر کار را نیز پرداخت کنید.

6.هزینه تعویض ورق نسوز

هزینه این سرویس شامل:

  • هزینه ورق نسوز ماکروفر یا ورق میکا
  • هزینه اجرت تعویض ورق نسوز
  • ایاب و ذهاب

7.هزینه تعویض دیود

برای درخواست این سرویس هزینه های زیر را در نظر داشته باشید.

  • هزینه دیود ماکروفر
  • هزینه اجرت تعویض دیود ماکروفر شامل هزینه عیب یابی + باز و بست + تعمیر
  • ایاب و ذهاب

8.هزینه تعویض خازن ماکروفر

عمده ترین هزینه این سرویس مربوط به هزینه خازن ماکروفر است. علاوه بر این هزینه اجرت تعویض آن و هزینه ایاب و ذهاب را نیز در نظر بگیرید.

9.هزینه تعویض المنت ماکروفر

هزینه المنت ماکروفر و اجرت تعویض به علاوه ایاب و ذهاب، هزینه هایی است که در صورت نیاز ماکروفر به تعویض المنت باید بپردازید.

هزینه تعمیر ماکروفر وقتی گرم نمی کند چقدر است؟

بدترین مشکلی که ماکروفر می تواند داشته باشد این است که غذا را گرم نکند. یعنی غذا در زمان مناسب و به میزان کافی گرم نشود. این مشکل شاید به دلایل غیر فنی به وجود آمده باشد. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تمیز کردن ماکروفر است. در صورتی که از این راه حل پاسخی نگرفتید از تعمیرکاری حرفه ای کمک بگیرید.

از نظر فنی، گرم نکردن غذا مربوط به قطعه اصلی دستگاه است. قطعه مگنترون امواج را در دستگاه ماکروفر ساطع می کند. دلیل دیگر بروز این اشکال، خرابی ترانس است.

ظرفی درون ماکروفر

اگر ترانس به میزان کافی ولتاژ در اختیار دستگاه قرار ندهد، ماکروفر عملکرد درستی نخواهد داشت. تعمیرکار با بررسی دستگاه به عیب یابی آن می پردازد.

هزینه تعمیر ماکروفر در منزل، زمانی که غذا را گرم نمی کند اغلب به صورت زیر است.

  • هزینه قطعه (ممکن است یک یا چند مورد از این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند): لامپ مگنترون – رابط کامل HV- تعمیر برد – ترانس ولتاژ – خازن – دیود.
  • هزینه اجرت: شامل هزینه عیب یابی ماکروفر، باز و بست و تعمیر آن
  • هزینه رفت و آمد تعمیر کار

جهت تعمیر لوازم خانگی خود از طریق شما تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.فناوران سرویس بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و دارای زبده ترین متخصص مربوط به مارک و نوع وسیله شما میباشد

سرویس ماکروفر در منزل به چه صورت است؟

در بسیاری از موارد عیب یابی دستگاه ماکروفر شما در منزل به سادگی انجام می شود و نیازی نیست آن را به تعمیرگاه منتقل کنید. علاوه بر عیب یابی، رفع مشکل آن نیز اغلب توسط تعمیرکار متخصص در منزل قابل انجام است. البته در بعضی موارد که تعمیر دستگاه نیازمند تعویض قطعات است، باید با تعمیر کار خود برای تهیه آن قطعه هماهنگ کنید. همانطور که گفته شد هزینه تهیه قطعه بر عهده مشتری است.
در مواردی خاص، امکان تعمیر ماکروفر در محل وجود ندارد و لازم است تا دستگاه را برای انجام راهکارهایی خاص به تعمیرگاه ببرید. البته در اغلب مواقع شما با این مسئله مواجه نخواهید شد.

خانم و آقایی در حال تعمیر ماکروفر

تعمیر ماکروفر در منزل مزیت های زیادی دارد. از جمله:

  • نیاز به حمل و نقل دستگاه ماکروفر از خانه به تعمیر گاه و برعکس ندارید.
  • از ایجاد آسیب در ماکروفر به علت جابه جایی آن جلوگیری می شود.
  • امکان نظارت بر کار تعمیرکار وجود دارد.
  • طی زمان کوتاهی این سرویس ارائه می شود.
  • هزینه تعمیر ماکروفر در منزل مقرون به صرفه تر از مراجعه به تعمیرگاه است.

جمع بندی

امروزه هزینه تعمیر ماکروفر در منزل به یک دغدغه برای مردم عزیزمان تبدیل شده است. با افزایش قیمت لوازم خانگی، در صورت خرابی آن ها، انجام تعمیرات اهمیت زیادی پیدا می کند. ماکروفر نیز از این قاعده مستثنی نیست. انجام تعمیرات ماکروفر نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد؛ بنابراین توصیه می کنیم فرآیند تعمیر دستگاه خود را به مجموعه ای معتبر و مطمئن بسپارید. مجموعه فناوران سرویس همراه با تیمی متبحر، با ارائه خدمات تعمیرات در منزل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

3 پاسخ به “میدونید که هزینه تعمیر ماکروفر در منزل به چه صورت محاسبه میشه؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.