بهترین و برترین نمایندگی تعمیر ماشین لباس شویی و رفع تمامی ارور ها و خطاهای همه ی برند ها

فناوران سرویس

بهترین و برترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی و رفع تمامی ارور ها و خطاهای همه ی برند های ماشین لباسشویی

ادمین سایت (فناوران سرویس)ادمین سایت (فناوران سرویس)
4,254 بازدید

call to action

آنچه در این مقاله خواهیم آموخت
2) چرا فناوران سرویس بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین لباس شویی است؟
2.11) بررسی کد خطاهای ماشین لباس شویی اوشن
2.11.10) کد خطاهای ماشین لباس شویی آ اگ :

نمایندگی تعمیر ماشین لباس شویی

قطعا خرابی ماشین لباسشویی برای همه‌ی شما عزیزان پیش آمده است.در این موارد بایسیتی به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بگردید.

اولین نکته در خرابی ماشین لباسشویی ، پیدا کردن تیمی زبده و متخصص می باشد که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت کار شما را انجام دهد.این دو شاخصه از ویژگی های اصلی فناوران سرویس می باشد.

همچنین در صورتی که کوچکترین مشکلی در ماشین لباسشویی شما پیش آمد،با تماس با تیم فناوران سرویس از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و به آگاهی و عیب یابی نسبت به ماشین لباسشویی خود برسید.

چرا فناوران سرویس بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین لباس شویی است؟

خراب شدن لباس شویی را می توان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین چالش های آشپزخانه و منزل هر شخصی دانست. از این رو تعمیر انواع ماشین لباس شویی معضلی سخت و بسیار مشکل خواهد بود.دلیل این مشکل پیچیدگی بیش از حد ماشین لباس شویی و حساس بودن اجزای آن می باشد.اگر تعمیر ماشین لباس شویی خودرا به‌ افراد غیر حرفه‌ای و تازه‌کار بسپارید ممکن‌است علاوه بر عدم رفع مشکل ماشین، هزینه های بی دلیل و گزاف را متحمل شوید.

بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی چیست؟

شرکت فناوران سرویس که‌شامل تکنسین های حرفه ای و افراد متخصص باسابقه می‌باشد.این شرکت توانسته ابتدا با اخذ نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی و با انجام پروژه های موفق فراوان و کیفیت بالای کار ، عنوان بهترین نمایندگی مجاز تعمیر و رضایت مشتریان را جذب نماید و به آن افتخار می کند.در فناوران سرویس خدمات و تعمیرات ماشین لباس شویی یا هر یک از وسایل خانه یا محل کار به صورت 24 ساعته و تمام وقت انجام می پذیرد.برای برقراری ارتباط با تیم ما میتوانید بر روی کلمه تماس با ما کلیک نمایید.از جمله مزایای همکاری با تعمیر کاران تیم فناوران سرویس می توان‌ به سرعت بالای اجرای کار ازلحظه تماس شما با ما تا پایان کار اشاره نمود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی با فناوران سرویس

همانطور که همه ما میدانیم هزینه تعمیر هر قطعه متفاوت است . شما میتوانید برای دریافت هزینه تعمیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید هم به صورت کاملا رایگان ار مشاوره ما بهره مند شوید هم قیمت تعمیر قطعه و دستگاهتان را دریابید. لازم به ذکر است که فناوران سرویس با دارا بودن برترین تکنسین ها برای ارائه بهترین خدمات به شما کمترین هزینه را دریافت مینماید

 

تعمیر ماشین لباس شویی شما با عیب یابی کامل دستگاه و شناسایی کامل مشکل و اختلالات اجزای ماشین لباسشویی شروع می‌گردد.زمانی که قطعاتی که نیازمند تعویض یا تعمیر می باشد مشخص شد،فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی شروع می‌گردد.لازم به ذکر است که تمام قطعات‌و اجزای استفاده‌شده در فناوران سرویس متناسب‌با برند ماشین لباس شویی،کاملا فابریک‌و اورجینال می‌باشند.همچنین برای آرامش خاطر مشتری گارانتی تمام قطعات استفاده شده‌و تعمیراتی که صورت گرفته،ارائه می‌گردد.ابزار و دستگاه های استفاده شده در تیم ما از باکیفیت ترین و بروزترین برندها می‌باشد.تیم ما در وهله اول تلاش میکند قطعه خراب ماشین لباس شویی شما را تعمیر کند تا از هزینه های بالا جلوگیری شود.تعویض قطعات در صورتی که عمر مفید اجزا پایان یابد آخرین پلن در تیم متخصص ما میباشد.

 

 

کد خطای ماشین لباس شویی چیست و عیب یابی به چه صورتی انجام می‌ گیرد؟

هر ماشین لباس شویی متناسب با برند و نوع آن کد خطای خاصی دارد.به طور کلی کد خطاهای ماشین لباس شویی ارور هایی هستند که هر فرد عادی میتواند به کمک آن مشکل دستگاه رامتوجه شود.معمولا در هنگامی که ماشین لباسشویی متوقف میشود و یا در اجرای کار آن اختلال به وجود می آید با این ارورها مواجهه میشوید. البته قابل ذکر است که در ادامه این مقاله هریک از برندهای لباسشویی و کدخطای مربوط به آن به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگیرند.یکی از بهترین راههای عیب یابی دستگاه لباس شویی ،این کدها میباشد.

برای عیب یابی کامل ماشین لباس شویی ابتدا دستگاه را به صورت کامل خاموش نمایید.سپس ماشین را روشن کرده و فرآیند کاری ماشین را قدم به قدم بررسی نمایید تا به اختلال یا عملکرد غیر طبیعی بر بخورید.در این مرحله بایستی دقت کاملی به عملکرد قطعات مختلف لباسشویی داشتَ. نیمسوز  موتور ماشین لباسشویی  و نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، برد الکترونیکی ، پمپ تخلیه ، صدای زیاد و نامتعارف ماشین لباس شویی بلبرینگ ها ، لرزش ماشین لباس شویی  یا عدم لرزش در دور خشک کن و مقدار ورودی آب از جمله مواردی قابل توجه هستند.هر یک از این موارد بایستی توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد تا پروسه تعمیر یا تعویض در همان لحظه انجام پذیرد.

اگر نمیتوانید ماشین لباس شویی را برای عیب یابی روشن نمایید حتما برق ورودی را ابتدا چک نمایید.برق مورد نیاز برای اینکه لباس شویی به صورت مطلوبی کار نماید 220 ولت میباشد.معمولا برق شهری چنین ولتاژی را به ماشین لباس شویی می‌رساند.البته در جهت کارکرد مناسب دستگاه حتما از محافظ استفاده نمایید تا از نوسانات برق جلوگیری شود.در این موارد حتما سیم کشی ها و کابل های مربوطه را بررسی نمایید.همچنین فیلتر برق ورودی و خازن را به وسیله اهم متر تست نمایید که سلامتی کامل داشته‌باشد.در ادامه جزئی تر به این مشکلات میپردازیم.

 

بررسی خرابی های کلی و متداول ماشین لباس شویی

در این پاراگراف اصلی ترین و متداول ترین موارد خرابی ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار میدهیم.در صورتی که ماشین لباسشویی بدون اختلال کار میکند ولی در نهایت به خوبی لباس ها شسته نمیشود بایستی حتما با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.دلیل اینکار متحمل نشدن هزینه های بیشتر در صورت خرابی های پی در پی میباشد.در این موارد در ابتدا پودر شستشوی خود را عوض نمایید.احتمال اینکه ماشین لباسشویی به صورت کامل و مطلوب آبگیری نکند هم وجود دارد.مشکل و اختلال در پمپ تخلیه و همچنین فرسودگی و ایراد در لاستیک که باعث بوی بد ماشین لباس شویی می شود از دیگر مواردی است که ممکن است باعث این اختلال گردد.

دیگر اختلال متداول لرزش و صدای زیاد و نامتعارف ماشین لباس شویی از حد لباس شویی میباشد که بایستی تراز بودن دستگاه را مورد بررسی قرار داد.همچنین کمک های ماشین لباس شویی یا کاسه نمد ، بلبرینگ ، شفت و سه نظام عیب های معمول این مشکل میباشد.مشکل دیگر متداول نشتی آب ماشین لباس شویی به هنگام شستشو می‌باشد.در این مورد احتمال اینکه  شلنگ ورودی پاره شده باشد وجود دارد.البته لاستیک آب بندی،شل‌بودن بست ها ،وخرطومی‌ها بایستی به‌صورت کامل چک‌شود.

در صورتی که ماشین لباس‌شویی مشکل گرم نشدن آب ماشین لباس شویی را داشته باشد یا برعکس آب به جوش می‌آید مشکل از ترموستات میباشد.ترموستات قطعه بسیار حساسی است که وظیفه تعیین دمای مطلوب دستگاه را با کنترل دما برعهده دارد.در این مورد احتمال خرابی هیدروستات‌ ماشین لباس شویی و تایمر نیز وجود دارد.

اختلال در فرآیند شستشو

در صورتی که ماشین لباس شویی شما روشن می شود اما فرآیند شستشو را انجام نمیدهد قطعا مشکل از یکی از قطعاتی که  درادامه به آن اشاره میکنیم میباشد.خرابی در میکروسوییچ ،پمپ تخلیه آب،دکمه پاور،برد الکتریکی از مهم ترین موارد در این اختلال میباشد.همچنین تمام شدن ذغال های موتور متناسب با نوع و برند لباسشویی و همچنین شکستن زبانه درب از دیگر موارد قابل ذکر است.

برای هریک ازخرابی‌های ماشین‌‍لباس‌شویی درسایت فناوران سرویس مقاله‌ای وجود دارد‌که بامراجعه به‌سایت وقسمت وبلاگ به‌صورت کامل بااین خرابی‌هاو اجزا آشنا میشوید.

جهت تعمیر لوازم خانگی خود از طریق شما تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.فناوران سرویس بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و دارای زبده ترین متخصص مربوط به مارک و نوع وسیله شما میباشد

بررسی کامل و تعمیر لباس شویی برند ال جی :

ابتدا کدخطاهای ماشین لباس شویی ال جی را به صورت کامل موردبررسی قرار میدهیم.

کد خطا یا ارور PF مربوط به ایرادات برق می‌باشد.در صورتی که برق منزل در حین کار لباسشویی قطع و وصل گردد و کماکان بدون اختلال به کار خود ادامه دهد.میتوانید با کلیک بر روی هر یک ار دکمه های روی پنل این مشکل را رفع نمایید.در صورتی که برق منزل یا محل کارتان قطع نشده باشد و با این ارور برخورد کرده اید ، پریز برق یا سه راهی و محافظ را چک نمایید.

بررسی دقیق کد خطاهای ماشین لباس شویی ال جی:

کد خطای ماشین لباس شویی ال جی

کد خطای ماشین لباس شویی ال جی

کد خطای DE

زمانی نمایش داده میشود که درب ماشین لباس شویی به صورت کامل و درست بسته نشده باشد.

کد خطای CL

فعال شدن قفل کودک ماشین ‌میباشد.

کد خطای UE

در ماشین لباس شویی ال جی نشان دهنده عدم تعادل لباس های داخل دستگاه می‌باشد.

کد خطای QE

در ال جی مربوط به ایراد در تخلیه آب و تخلیه نشدن آب ماشین لباس شویی میباشد.

کد خطای IE

زمانی که آب وارد دستگاه نشود

کد خطای DL:

مربوط به قفل درب می‌باشد

کد خطای CF:

مربوط به فن برنامه خشک کن می باشد

َکد خطای AE:

وجود نشتی آب ماشین لباس شویی در کف

کد خطای LE:

مربوط به ایرادات موتور

 کد خطای FE:

آب وارد شده به ماشین بیش از حد معمول می باشد

کد خطای TCL:

رسوب زدایی داخل ماشین لباس شویی و جلوگیری از بوی بد ماشین لباس شویی

 کد خطای HE:

مشکل در مدار گردشی آب

کد خطای SE:

در مواردی که این کد خطا مشاهده شود ماشین لباس شویی شروع به کار نمی کند.در این موارد بایستی تعمیر ماشین لباس شویی ال جی حتما توسط تکنسین حرفه ای انجام پذیرد.

کد خطای EE:

ایراد در برد دستگاه

کد خطای DR:

تخلیه خودکار آب در ماشین لباس شویی و عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

کد خطای LOE:

باز بودن درب محفظه مواد شوینده

کد خطای SUD:

برای جلوگیری از نشت مواد شوینده

کد خطای FF:

آب شلنگ ورودی یا پمپ تخلیه

کد خطای nE:

اختلال در وای فای دستگاه

جهت تعمیر ماشین لباس شویی بایستی حتما از لوازم و قطعات اورجینال و فابریک ال جی استفاده شود.در فناوران سرویس اورجینال بودن و کیفیت این قطعات تضمین می‌گردد.

 کد خطای OE :

اشکالی در تخلیه آب وجود دارد.

کد خطای tE :

مشکل در هیتر یا همان المنت ماشین لباس شویی

 کد خطای PE:

ایراد در سنسور سطح آب که می تواند مشکل در تخلیه نشدن آب ماشین لباس شویی را نشان دهد.

کد خطای CE:

بروز اختلال در اتصال کوتاه موتور ماشین لباس شویی

 کد خطای LE:

قفل شدن موتور را نمایان می کند

کد خطای PF :

مربوط به مشکل در تغذیه برق دستگاه

تعمیر ماشین لباس شویی

مشکلات متداول ماشین‌لباس‌شویی ال جی

به دلیل اینکه ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین ارکان خانه می باشد اکثر خانواده ها به سراغ برند های معروف می روند.ال جی را می توان یکی از بهترین برند های ماشین لباس شویی دانست که توانسته است با کیفیت بالای قطعات رضایت مشتریان را تا حدود زیادی بدست آورد.اما حتی برند معتبری همچون ال جی نیز نیازمند سرویس های ماهانه و مراقبت ها ویژه ای می‌باشد.مراقبت هایی که می تواند شما را از متحمل شدن هزینه های بسیار بالا نجات دهد.در صورتی که ماشین لباس شویی ال جی وارد برنامه نمی شود تا فرآیند شستشوی لباس ها انجام پذیرد ،در ابتدا درب ماشین لباس شویی را چک نمایید.

حتما این مورد را چک کنید که قفل کودک فعال نباشد.چون در صورتی که قفل کودک فعال باشد دکمه استارت کار نکرده و برنامه اجرا نخواهد شد.

دقت کنید که پس از زدن دکمه استارت باید مدت زمان کوتاهی را صبر نمایید تا برنامه اجرا گردد.در صورت دیدن هر کد خطای خاص که اختلال را نشان میدهد فورا با تعمیرکاران متخصص و تکنسین های فناوران سرویس تماس حاصل فرمایید.چون برند ال جی برند معتبر و با کیفیتی می باشد دلیل نمیشود که از هر پودر شوینده متفاوتی که مخصوص ماشین لباس شویی نیست استفاده گردد.اگر لباس شویی ال جی شما لباس را پاره می کند پس از فرآیند شستشو سطح درام را به صورت دستی چک نمایید.البته قبل از آن حتما از عدم وجود شیء تیز داخل محفظه شستشو اطمینان حاصل نمایید.

تعمیر ماشین لباس شویی ال جی شما توسط تیم فناوران سرویس شامل تمام اقدامات لازم می باشد. این اقدامات شامل ترمیم و تعمیر قطعات خراب، رفع ارور ها و کدخطاهای دستگاه ماشین لباسشویی ، تعویض قطعات ماشین لباسشویی در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد و تمام کارهای دستگاهتان میباشد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ،شرکت کره جنوبی چند ملیتی که‌توانسته یکی‌از پرچم داران در زمینه ماشین لباس شویی گردد.قابل ذکر است که همانند سایر ماشین های لباس شویی  نیازمند سرویس دوره ای می باشد.این سرویس باید به صورت دوره های 6 ماهه باشد که سلامت کامل ماشین لباس شویی سامسونگ تضمین گردد. در ماشین لباسشویی نیز همانند سایر ماشین های لباس شویی کد خطاهای خاصی وجود دارد.که در ادامه به آن می پردازیم.برای رفع هر یک از این خطاها بایستی اعمال مربوط به همان اختلال را انجام داد.همچنین حتما به دفترچه راهنمای سامسونگ که تمام این کد خطاها در آن ثبت شده است ،توجه ویژه ای داشته باشید.

بررسی کدخطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ

کد خطای HE1 یا HE2:

این کد خطا مربوط به عملکرد گرمکن میباشد.برای بررسی دقیق این ایراد و رفع آن با تیم متخصص فناوران سرویس تماس حاصل فرمایید.آب هیتر، عملکرد مداوم هیتر، سنسوردما، مقدار مقاومت سنسور دما، اتصالات هیتر، اتصالات سنسور دمایی از مواردی است که برای رفع این ارور بایستی بررسی گردد.البته ارور e5 و e6 نیز مربوط به هیتر یا گرمکن می باشد که بایستی توجه ویژه ای به آن داشت.

کد خطای 4C یا 4E :

مشکل در ورود آب به دستگاه

کد خطای UE یا E4 :

عدم تعادل دستگاه و زیاد بودن لباس ها یا سنگینی بیش از حد آن باعث نمایش دادن این ارور می گردد. اگربه این ارور بی توجه‌ ‎باشید باعث آسیب رسیدن به قطعات محفظه و ماشن لباس شویی در هنگام چرخش‌ میگردد.

کد خطای E2:

اختلال در تخلیه آب

کد خطای SE:

مشکل در تخلیه نشدن آب به دلیل اینکه در صفحه دیجیتالی S و 5 به هم شباهت دارند ممکن است به صورت 5E نیز خوانده شود.

کد خطای DE:

مشکل در درب ماشین لباس شویی

کد خطای UC:

ایراد در پاور و میزان برق وروردی که بایستی از رسیدن 220 ولت که میزان مطلوب کارکرد دستگاه است اطمینان حاصل نمایید.

کد خطای 8E یا 3E:

این ارور نشان دهنده مشکل در موتور می باشد.مشکل در موتور به دلیل حساسیت قطعه های موتور نیازمند افراد متخصص می باشد.

کد خطای AE

مشکل برقراری ارتباط بین سیگنال های دستگاه را نمایش میدهد.

کد خطای LE:

این ارور مربوط به ایرادی هایی است که برای موتور ماشین لباسشویی سامسونگ رویت میشود

کد خطای SUD:

استفاده بیش از حد از پودر شوینده که کف بسیار زیاد و بیش از حد معمول را تولید مینماید.

کد خطای BE2:

زمانی که یکی از دکمه های ماشین لباس شویی سامسونگ گیر کرده باشد.

 

بررسی ماشین لباس شویی اسنوا

در این پاراگراف به بررسی دقیق کد خطاهای اسنوا میپردازیم. قابل ذکر است تعمیر ماشین لباس شویی اسنوا به دلیل ظرافت و حساسیت بالای اجزا بایستی توسط افراد حرفه ای صورت گیرد.درصورت خرابی دستگاهتان می توانید با فناوران سرویس به عنوان نمایندگی ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

بررسی دقیق کد خطاهای ماشین لباس شویی اسنوا

کد خطایUE:

تراز نبودن ماشین لباس شویی اسنوا را نمایش میدهد.

کد خطایle :

درب ماشین لباس شویی مشکل دارد

کد خطایE2:

لبریز شدن آب را نمایش میدهد.

کد خطایE4:

مربوط به شلنگ یا لوله تخلیه میباشد که امکان ترک خوردگی یا پارگی وجود دارد.

کد خطایE5:

در صورت گیر افتادن لباس این ارور نمایش داده‌میگردد.

کد خطایE6:

ارور بسیار حساسی که موبوط به بخش موتوری ماشین لباس شویی اسنوا میباشد.

کد خطایE8:

نمایش این خطا میتواند نشان دهنده اتصال نادرست موتور و سیم کشی ها باشد و یا موتور کلا از کار افتاده باشد.

کد خطایE9:

خرابی هیدروستات را نشان میدهد.در مقاله های مربوط به تعمیر ماشین لباس شویی در سایت کاملا به این قطعه پرداخته ایم و راه حل های رفع اختلال آن را توضیح داده ایم.

کد خطایIB:

این ارور مشکل در ترازیستور دو قطبی را نمایش میدهد که بایستی توسط تکنسین حرفه ای انجام میپذیرد.

کد خطایH2:

مشکل در مقاومت گرمایی که می تواند ایراد در نصب را نمایان گر گردد.این مشکل می تواند گرم نشدن آب ماشین لباس شویی را در پی داشته باشد.

کد خطایH4

داغ شدن بیش از حد مقاومت گرمایی

کد خطایH5:

اشکال در دمای آب و گرم نشدن آب ماشین لباس شویی

کد خطایH6:

اختلال در المنت حرارتی

کد خطایH8:
داغ شدن بیش از حد المنت
کد خطایPFE:

ایراد در فیلتر پمپ تخلیه

ماشین لباس شویی آبسال

ماشین لباس شویی آبسال به دلیل کیفیت قابل توجهی که دارد توانسته تا حدود بسیاری مشتریان زیاد و وفاداری جذب نماید.به دلیل قیمت فوق العاده به نسبت کیفیتی که این ماشین لباس شویی ارائه میدهد،جایگاه ویژه ای را در میان خریداران بدست بیاورد. در ادامه به کد خطاهای این ماشین می پردازیم.

بررسی دقیق کد خطاهای ماشین لباس شویی آبسال

کد خطای F01:

این ارور نشان دهنده عدم وجود آب کافی یا عدم آب گیری ماشین لباس شویی آبسال می‌باشد.

کد خطای F02:

این خطا نشان دهنده ایراد در قطعه هیدورستات می باشد.برای رفع خطا باید خرابی هیدروستات یا اتصالات و سوکت های هیدروستات می باشد برطرف کرد.

کد خطای F04:

ایراد در میکروسوییچ درب محفظه که بایستی توسط تکنسین بررسی گردد.

کد خطای F05:

مشکل در سنسور حرارتی المنت یا همان سنسور ان تی سی

کد خطای F06:

ممکنه مشکل از برد الکتریکی یا المنت و اتصالات آن‌باشد.

کد خطای F07:

اختلال و خرابی در پمپ تخلیه ماشین لباس شویی آبسال و شیر ورودی

کد خطای F08:

اختلال در عملکرد موتور و یا برد الکتریکی و قسمت های حساس دستگاه

کد خطای F09:

ایراد در برد الکتریکی

کد خطای C03:

عدم توازن و تعادل ماشین لباس شویی و لباس ها

تعمیر ماشین لباس شویی

 

بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما را می توان یکی ازبهترین و با کیفیت ترین ماشین لباس شویی های ایرانی دانست.این برند ایرانی با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد خیلی زود تبدیل به یکی از پرچم داران ایرانی در بازار شد.سابقه تولید ماشین لباس شویی در ایران به 45 سال می رسد که این ثبات نشان دهنده کیفیت بالای ماشین می‌باشد.شعار اصلی این برند حقیقت مانگار میمونه میباشد.به دلیل تولید ملی بودن قطعات این ماشین لباس شویی ،سرویس و تعمیر آن به نسبت سایر برندها قیمت پایین تری را دارد.اما سرورس آن بایستی به صورت 6ماهه انجام گردد.

ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از بهترین برندهای حال حاضر در زمینه ماشین لباس شویی میباشد.برای تعمیر ماشین لباس شویی بایستی تمام ارورهای موجود را مورد بررسی قرار داد. در ادامه به بررسی کامل ارور ها و کدخطاهای این ماشین لباس شویی می‌پردازیم.برای تعمیر لباس شویی ایندزیت حتما به دفترچه راهنما توجه ویژه ای داشته باشید.

بررسی دقیق کد خطاهای ماشین لباس شویی ایندزیت

کد خطای h20

تخلیه نشدن ماشین لباس شویی در ماشین لباس شویی را نمایش می دهد.

کد خطای F01

نشان دهنده ارور و اختلال در مدار برد الکتریکی می باشد.

کد خطای F02

مشکل در برد دستگاه را نمایان گر است.

کد خطای F03

ایراد در سنسور تشخیص دما یا برد

کد خطای F04

سوئیچ فشار لباسشویی دچار مشکل است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطای F05

این کد خطا همانند مورد بالا می باشد.

کد خطای F06

قفل درب ماشین لباسشویی

کد خطای F07

ایراد در برد یا  رله هیتر

کد خطای F08

مشکلی در هیتر دستگاه تشخیص داده شده.

کد خطای F09

مشکل نرم افزاری و سیم کشی ماشین لباس شویی

کد خطای F10

خرابی سوئیچ

کد خطایF11

اگر پمپ دستگاه کار نکند این ارور نمایش میشود.

کد خطای F12

برد الکتریکی

کد خطای F13

ارور در تعیین دمای مناسب خشک کن که بایستی با تکنسین حرفه ای تماس گرفت

کد خطایF14

ارور در تعیین دمای مناسب و درست کار نکردن خشک کن همانند مورد بالا

کد خطای F15

اشکال در هیتر

کد خطایF17

مشکل در باز و بسته نشدن قفل درب

کد خطایF18

مشکل در برد الکتریکی ماشین لباس شویی ایندزیت

برای رفع هر یک از ارورهای بالا با تیم فناوران سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان در محل حاضر شویم.

بررسی  کد خطاهای ماشین لباس شویی اوشن

سازندگان ماشین لباس شویی اوشن با بر قراری کد خطاهای خاصی توانسته اند تا حد زیادی به عیب یابی اختلالات رسیدگی کنند.در ادامه به کدخطاهای خاص این ماشین لباس شویی می پردازیم.

کد خطای D0

ورود بیش از حد و مطلوب آب که کاهش کیفیت شستشو را در پی دارد

کد خطایD1

خرابی موتور

کد خطایD2

خراب شدن و مشکل در هیتر دستگاه

کد خطایD3

تخلیه نشدن آب ماشین لباس شویی لباس شویی

کد خطایD4

اختلال در سنسور آب

کد خطایD5

اختلال در سالم بودن میکروسوئیچ

کد خطایD6

عدم آب گیری که نیاز به تعمیر ماشین لباس شویی به صورت فوری می باشد.

کد خطایD7

خرابی برد دستگاه که نیازمند عیب یابی دقیق و بررسی توسط تکنسین می باشد.

ماشین لباس شویی آ اگ

این برند معتبر که از سال 1883 شروع به کار کرده،توانست خیلی زود به یکی از پرچم داران در زمینه ماشین لباس شویی تبدیل گردد.این برند آلمانی بعد ها در زمینه هواپیما سازی وراه آهن نیز شروع به فعالیت کرد .اشین لباس شویی آ اگ شاخصه های به خصوصی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.در ماشین لباس شویی  آ اگ از بروز ترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های موجود دربازار استفاده میشود.همچون فناوری بخار که در بسیاری از مدل ها نمیبینیم.طول عمر بالا و قدرت و کیفیت بالای اجزا همچون موتور قدرتمند از دیگر شاخصه های این برند می باشد.عدم لرزش ماشین لباس شویی و صدای زیاد و نامتعارف ماشین لباس شویی از دیگر ویژگی های عالی این برند میباشد.قیمت ماشین لباس شویی های این برند به نسبت برندهای داخلی موجود در ایران قیمت بالاتری دارد.البته قابل ذکر می باشد که در رنج قیمتی تقریبا برابری با سایر برندهای خارجی هست.

البته این برند معایبی هم دارد. قیمت بالا نسبت به برندهای داخلی و عدم وجود نمایندگی فروش مستقیم در کشور از معایب این ماشین لباس شویی می باشد.یکی دیگر از معایب این ماشین لباس شویی سرویس دوره ای و بررسی قطعات به دلیل حساسیت بالای قطعات می باشد.پیدا کردن قطعات اورجینال و تشخیص فیک بودن یا اصلی بودن آن یکی دیگر از معایب این ماشین لباس شویی می باشد.

برای اطمینان خاطر داشتن از اورجینال بودن قطعات و کیفیت بالای تعمیرات با تیم فناوران سرویس تماس بگیرید.شعار اصلی تیم ما جذب رضایت شما و کسب اعتبار می باشد.

کد خطاهای ماشین لباس شویی آ اگ :

کد خطای ماشین لباس شویی آ اگ

کد خطای ماشین لباس شویی آ اگ

کد خطای E11 :

در  پر کردن محفظه ماشین لباس شویی مشکلی پیش آمده است و لوله ورودی آب و باز بودن شیر آب بایستی چک گردد.

کد خطای E12 :

اختلال و ارور در خشک نکردن ماشین لباس شویی

کد خطای E13:

اشکال در میکروسوییچ ماشین لباس شویی

کد خطای E21:

تخلیه نشدن آب ماشین لباس شویی که نیازمند تکنسین حرفه ای می باشد.

کد خطای E22:

همانند ارور E11

کد خطای E23 :

مشکلی در پمپ تخلیه به وجود آمده است.

کد خطای C0:

مشکل در میکروسوییچ فشار ماشین لباس شویی

کد خطای C1:

ایجاد اختلال در ورودی آب

کد خطای C2:

در پمپ تخلیه انسداد ایجاد شده

کد خطای C3:

میکروسوییچ ایمنی فعال شده است.

کد خطای C4:

پمپ شستشو ماشین لباس شویی دچار خرابی شده است.

کد خطای C5:

حرارت بالا در موتور اصلی توسط سنسور تشخیح داده شده است.

کد خطای C6:

فعال شدن میکروسوییچ فشار

کد خطای C7:

وجود مشکل در هیتر

کد خطای C8:

ایراد در سنسور دما

کد خطای C9:

تاکوی موتور دچار اختلال شده است

کد خطای CA:

خرابی ترایاک موتور را نمایش می دهد

کد خطای CB:

سرریز شدن آب ماشین لباس شویی آ ا گ

کد خطای CC:

اختلال در ترانزیستور

کد خطای CD:

مشکل در قفل درب و باز و بسته شدن آن

کد خطای CF:

بهم ریختن تنظیمات ماژول اصلی

کد خطای F1

جریان آب در ماشین لباس شویی قطع شده و نیازمند بررسی می باشد.در این موارد حتما شیر وروردی و امکان پیچ خوردگی شلنگ را بررسی نمایید.عدم تخلیه آب ماشین لباس شویی میتواند از این ارور باشد.

کد خطای F2

پمپ تخلیه ماشین لباس شویی اتصال کوتاه شده که بایستی تعویض گردد.در این موارد  انسداد لوله خروجی چک شود.

کد خطای F3

تنظیمات هیدروستات بهم خورده که بایستی سطح آب چک و هیدروستات بررسی گردد.

کد خطای F7

هشدار المنت که در صورت خرابی نیازمند تعویض می باشد.

کد خطای F8

خرابی و اختلال در ترموستات که بایستی سیم های ماشین لباس شویی چک گردد.

کد خطای E20

اختلال در سیستم تخلیه،پمپ تخلیه و خرابی برد الکتریکی ماشین لباس شویی بایستی مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خطای E40

قطعه میکروسوییچ دچار مشکل و اختلال است.

کد خطای E10

مشکل در آبگیری.بایستی انسداد لوله ها و فشار آب ورودی به صورت دقیق برسسی گردد.

کد خطای E31

سوئیچ فشار ماشین لباس شویی دچار اختلال شده که مشکل میتواند از سیم کشی باشد.

کد خطای E35

لبریز شدن آب دستگاه را نمایش می دهد.در این مورد بایستی هیدروستات توسط تکنسین حرفه ای بررسی گردد.

کد خطای E38

انسداد محفظه فشار

کد خطای 3A

این ارور بسیار کم دیده میشود ولی در صورت نمایش مشکل از سنسور گرمایشی می باشد.گرم نشدن ماشین لباس شویی از مشکلات این ارور است.

کد خطای 41

باز نشدن درب ماشین لباس شویی.ایراد از میکروسوییچ می باشد.همچنین زبانه قفل دستگاه بررسی گردد.

کد خطای 42

همانند ارور بالا باز نشدن درب ماشین لباس شویی

کد خطای 43

این کد نیز همانند کد های بالا باز نشدن درب ماشین لباس شویی را نشان میدهد.البته ممکن است مشکل از منبع تغذیه داخل محفظه دستگاه باشد.

کد خطای 43-44

اختلال و ارور در مدار سنسور درب دستگاه

کد خطای 51-52-53

مشکلات موتور که بایستی نوسط تکنسین های حرفه ای و مجرب انجام پذیرد.

کد خطای 62

گرمای بیش از حد ماشین لباس شویی را نمایان گر است.رفع این ارور بایستی توسط تعمیر کار انجام پذیرد.

کد خطای 66-68

اختلال در المنت گرمایی یا هیتر دستگاه که معمولا به صورت خود به خود رفع می گردد.

کد خطای 69

اختلال در المنت گرمایی یا هیتر دستگاه

کد خطای 71-72-73-74

اختلال سنسور ماشین لباس شویی که هر یک از سنسور ها بایستی جداگانه بررسی گردد.

کد خطای 82-83

ارور سلکتور یا برنامه که معمولا به آسانی رفع می گردد.در ابتدا که این ارور نمایش داده شد ماشین لباس شویی را یکبار خاموش و روشن نمایید.

کد خطای 91-92

این ارور نمایان گر مشکلات ارتباطی دستگاه است.حتما در ابتدا برد الکتریکی ماشین لباس شویی بررسی گردد.

کد خطای 93-94

نصب و پیکربندی ماشین لباس شویی مشکل دارد.در این موارد بایستی کانفیگ و پیکربندی از اول انجام شود.

کد خطای 97

عدم تطبیق فرآیند شستشو با برنامه انتخابی.در این مورد مجدد را اندازی کنید و در صورت عدم رفع ارور با تکنسین های فناوران سرویس تماس بگیرید.

کد خطای EA1

خطا در دیگ ماشین لباس شویی که به دلیل حساسیت بالا نیازمند بررسی دقیق تعمیرکار می باشد.

کد خطای EA6

مشکل در درب ماشین لباس شویی که میتواند علل متفاوتی داشته باشد.

کد خطای EC1

اختلال در شیر برقی که در صورت خرابی این بایستی تعویض گردد.

کد خطای ED1-ED4-ED6

سنسور و برد را مورد بررسی قراردهید. این ارور می تواند علل متفاوتی داشته باشد.

کد خطای ED2-ED3

مشکل در المنت گرمایی که رفع آن مشکل نیست.

کد خطای  EF1

مسدود شدن پمپ تخلیه که باعث عدم تخلیه شدن آب ماشین لباس شویی می گردد.

کد خطای EF2

زیاد استفاده کردن از مواد شوینده که باعث تولید کف زیاد شده و باعث خرابی می گردد.

کد خطای EF4

فشار پایین آب که بایستی توسط تکنسین حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خطای EF5

متعادل نبودن ماشین لباس شویی که در این موارد بایستی بار ماشین لباس شویی و لباس ها را سبک و متعادل نمود.

کد خطای EH1-EH2-EH3

مشکلات برق که بایستی سیم کشی ها به صورت کامل بررسی شود.

تعمیر ماشین لباس شویی در محل در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه

تیم فناوران سرویس توانسته با بیش از 8 سال فعالیت مستمر و مفید توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد.پس از اولین تماس با فناوران سرویس،در کوتاه ترین زمان تکنسین های حرفه ای به محل اعزام میشوند.برای راحتی شما زمان حاضر شدن تیم در محل توسط شما تعیین میگردد.سرعت بالای تعمیر و همچنین استفاده از بروز ترین دستگاه های موجود باعث تفاوت کار ما شده است.عیب یابی ماشین لباس شویی اگر به صورت دقیق انجام نشود ،باعث متحمل شدن هزینه های الکی و گزاف میشود.پس کار تعمیر را به تکنسین حرفه ای بسپارید.

تعمیر ماشین لباس شویی

تعمیر ماشین لباس شویی

برای جلوگیری از خراب شدن و تعویض قطعات به موارد زیر توجه داشته باشید

سرویس ماشین لباس شویی به صورت دوره های 6 ماهه

جرم گیری و تمیز کردن مداوم ماشین لباس شویی

تماس گرفتن با تکنسین حرفه ای در صورت برخورد با کدخطاهای دستگاه

استفاده از محافظ برای نوسانات برقی و همچنین روشن نکردن ماشین لباس شویی در هنگام شب

حفظ تعادل ماشین لباس شویی با ریختن به اندازه لباس در دیگ که باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباس شویی نشود

استفاده کردن از پودر مخصوص ماشین لباس شویی که کیفیت مطلوبی هم داشته باشد.

استفاده بهینه از ماشین لباس شویی و عدم استفاده مکرر از آن

توجه به خراب نشدن قفل درب محفظه ماشین لباس شویی که خراب شدن آن باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات می گردد.

توجه به گیر نکردن لباس به محفظه در هنگام فرآیند شستشو

با رعایت کردن این اصول تا حدود بسیار زیادی از خراب شدن ماشین لباس شویی تان جلوگیری نمایید.البته قابل ذکر است که هر یک از قطعات ماشین لباس شویی طول عمر مفیدی دارند.

فناوران سرویس میتواند در مشکلات متعدد دیگر مانند : خرابی تایمر ماشین لباسشویی ،شکستگی دیگ ماشین لباسشویی ، خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی  ، خرابی برد ماشین لباسشویی ، صدای ماشین لباسشویی و همچنین لرزش ماشین لباسشویی ، خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ، علت های خاموش نشدن ماشین لباسشویی و همچنین اگر بوی بد ماشین لباسشویی بعد از شست شوشمارا آزار میدهدمیتواند کمک کند و حتی لاستیک دور در ماشین لباسشویی شما خراب شده است . همچنین شما میتوانید از مقاله های بسیار مفید ما که مربوط به نکات خرید ماشین لباسشویی و نکات بهتر عمل کردن ماشین لباسشویی استفاده نمایید

پس از سپری شدن این طول عمر بهتر است قطعه عوض گردد.این طول عمر مفید بسته به برند و کیفیت قطعه متغیر میباشد.میتوانید با خیالی راحت تمام کارهای تعمیر ماشین لباس شویی خود را به ما بسپارید.فناوران سرویس تیمی است که پس از همکاری اول تمام کارهای تعمیری خود را به آن می سپارید.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.برای اطلاعات بیشتر به مقاله های دیگر سایت سر بزنید.

این روز ها خرابی ماشین لباس شویی می تواند یکی از بزرگترین دغدغه های هر خانواده ایرانی باشد.به دلیل هزینه بالا و همچنین وجود سودجویانی که فقط به فکر پول می باشند و کار خود را به درستی انجام نمی دهند پیدا کردن نمایندگی ماشین لباسشویی که بتوان با اطمینان خاطر به آن ها اطمینان کرد کمی مشکل می باشد.بایستی بدانید که سالیانه بسیاری از تعمیرکاران ماشین لباسشویی به دلیل عدم آگاهی و دانش کامل نسبت به ماشین لباس شویی فرآیند تعمیر را به صورت کامل اشتباه انجام میدهند.

با فناوران سرویس تمام این مشکلات از بین می رود و تجربه تعمیری با کیفیت را می توانید با ما داشته باشید.

دسته بندی لوازم خانگی ماشین لباسشویی
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

107 پاسخ به “بهترین و برترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی و رفع تمامی ارور ها و خطاهای همه ی برند های ماشین لباسشویی”

    1. سلام و عرض ادب
      احتمالا مشکل از میکروسوییچ ماشین لباسشویی تان است. پس از بررسی اگر مشکل از آن نبود و زبونه یا دستگره درب دستگاه سالم بود برد ماشین لباسشویی تان دچار خرابی شده است.

  1. سلام ماشین لباسشوییم داشت کار میکرد یدفعه ایستاد ارور ue داد . شما نوشتید عدم تعادل یعنی چیکار کنم ؟

    1. سلام و عرض ادب
      به احتمال فراوان حجم لباس بیش از حد داخل ماشین لباسشویی تان ریخته اید. اگر با کم کردن حجم ارور رفع نشد موتور ماشین لباسشویی تان دچار خرابی شده است . پیشنهاد ما به شما این است که در چنین مواردی دستگاه را به دست تکنسین بسپارید.

  2. سلام دستگاه من از دیروز تا حالا چندتا ارور مختلف داده داخل سایت شما رو نگاه کردم خیلی خوب توضیح دادید . الان برای هر ارور یعنی یک ایراد وجود داره؟

    1. سلام و عرض ادب
      خیر وقتی در مدت زمان کوتاه چندین ارور را مشاهده کردید برد ماشین لباسشویی تان دچار اختلال شده است.

    1. سلام و عرض ادب
      ابتدا شلنگ ورودی آب را بررسی کنید که مسدود نشده باشد. اگر مشکل از آن نبود احتمالا شیر برقی ماشین لباسشویی تان ایراد پیدا کرده است. در مواقعی نیز در عملکرد برد ماشین لباسشویی تان خلل ایجاد شده است.

    1. سلام و عرض ادب
      به احتمال فراوان لباسشویی تان دچار نشتی آب داخلی شده است. پیشنهاد ما به شما این است که از یک تکنسین مجرب بخواهید تا دستگاهتان را بازدید کند.

  3. سلام لباسشویی الجی 8 کیلویی دارم روش نوشته دایرکت فکر میکنم . مدتیه وقتی سبد داخل داره میچخره صدای زنجیر میده . به نظرتون دیگ دستگاه به مشکل خورده ؟

    1. سلام و عرض ادب
      خیر مشکل شما خرابی قطعه به نام تاخو در موتور گیربکس میباشد. برای اعزام تعمیر کار مربوط به حل مشکلتان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ثبت درخواست کنید.

    1. سلام و عرض ادب
      بدین معنی است که پمپی به نام پمپ سیرکولاتور که وظیفه برگرداندن آب به داخل دیگ را بر عهده دارد دچار خرابی شده است.

    1. سلام و عرض ادب
      کامران عزیز، بدین معنی است که نیاز است تا تعمیر کار ماشین لباسشویی مجرب، لباسشویی شما را بازدید کند تا با بررسی برد و سیم کشی ها در صورت لزوم اقدام به تعمیر یا تعویض برد ماشین لباسشویی تان کند.

  4. سلام برای تعمیر ماشین لباسشویی الجی سوال داشتم . مرتب ارور oe میده . به نظرتون پمپ تخلیه خراب شده ؟

    1. سلام و عرض ادب
      جناب فیلتر را باز کنید و پمپ تخلیه را بررسی کنید اگر جسمی آن را مسدود نکرده بود به احتمال فراوان دچار خرابی شده است. برای تعویض این قطعه میتوانید درخواست اعزام تعمیر کار ماشین لباسشویی را در سایت ثبت کنید.

  5. سلام ببخشید من ماشین لباسشویی سامسونگ دارم همش ارور و کد خطای های مختلف میده هر دفه برای تعمیرش باید کلی پول بدم میشه راهنماییم کنید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چه کار کنم و رفع خطا ها و ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ چجوری انجام میشه سپاس

    1. سلام و عرض ادب
      مهدی عزیز برای بررسی ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ میتونی در اواسظ مطلب و تیتر مربوطه استفاده کنی. همچنین پیشنهاد ما این است که برای تعمیر ماشین لباسشویی و یا هر لوازم خانگی دیگری حتما حتما از تکنسین های مجرب و ماهر به کار بگیری تا درگیر هزینه و دردسر مازاد نشی.

  6. سلام ماشین لباسشویی من قبلا تعمیر شده اما یه از ساعات شبانه روز ارور pf میده میشه کمک کنید؟

    1. سلام و عرض ادب
      احتمال زیاد تعمیر کار ماشین لباسشویی تان برد را به درستی تعمیر نکرده است. همچنین این امکان نیز وجود دارد که سیم کشی ساختمان نوسان داشته باشد.

  7. سلام من برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندیزیت که کد خطای f12 میده باید چه کار کنم . من خیلی با تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندیزیت تماس گرفتم و تمامی نمایندگی ماشین لباسشویی ایندیزیت پاسخ گو نیستند

    1. سلام و عرض ادب
      سالار عزیز، این ارور مربوط به ایراد د برد دستگاه شماست. میبایست از تعمییر کار ماشین لباسشویی بخواهید برد و سیم کشی را بررسی کنید و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کند. شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام به درخواست تعمیر کار ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید.

  8. سلام من برای تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ ارور e13 دریافت کردم و شما در محتوا نوشتین که مربوط به میکرو سوییچ است اصن میکرو سوییچ چی هست و برای تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ باید چه کرد؟

    1. سلام و عرض ادب
      حمید عزیز، میکروسوئیچ یک قطعه الکترونیکی حساسی است که وظیفه قفل کردن و باز کردن درب را دارد که در عین حال در صورت خرابی میواند خسارات زیادی از جمله آسیب رساندن به برد و تایمر را روی دستتان بگذارد. درصورت مشاهده این ارور دستگاه را از برق بکشید و یک تعمیر کار ماشین لباسشویی آ ا گ خبر کنید. میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام به ثبت درخواست تعمیر کار کنید.

  9. سلام دستگاه من لباسشویی سامسونگ هست ارور e5 میده هیتر دستگاه به چه صورت تست میشود یا تعویض میشود؟

    1. سلام و عرض ادب
      بزرگوار تست هیتر امری تخصصی است و نیازمند تجربه است پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به دست تعمیر کار ماشین لباسشویی زبده و ماهر بسپارید.

  10. سلام وقتتون بخیر من نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال دارم و کد خطای f08 دریافت کردم و شا در این مطلبتون نوشته بودین که ممکنه از قسمت های حساس باشه الان تعمیر کار ماشین لباسشویی آبسال برای تعمیر ماشین لباسشویی ابسال من بیاد باید کدوم اجزا ماشین لباسشویی ابسال منو تعمیر کنه؟

    1. سلام و عرض ادب
      سرکار خانم برای تعمیر ماشین لباسشویی ابسال تعمیرکار فناوران سرویس خدمت شما اعزام میشه ایراد یا از موتور ماشین لباسشویی شماست یا در برد الکترونیک است

  11. سلام و درود من جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا با نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا تماس گرفتم و گفتم ارور ue دریافت کردم اما تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا به من گفت مشکل از تراز نبودن من ماشین لباسشوییم ترازه

    1. سلام جناب اکبر نیا
      برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا بایستی از تعمیرکار مجرب و حرفه ایی مشاوره بگیرید
      به احتمال زیاد مشکل کمک های پیستونی خاصیت خودشون رو از دست دادند

    1. سلام و عرض ادب
      سرکار خانم تعمیر ماشین لباسشویی بوش خیلی تخصصی میباشد چناچه اگر عکس کلید در صفحه نمایشگر شما فعال شد برد الکترونیک یا مین به مشکل خورده از
      تعمیرکار ماشین لباسشویی مجموعه فناوران سرویس استفاده کنید در غیر این صورت اگر کلید روی نمایشگر نبود 5 ثانیه کلید استارت رو فشار دهید تا دستگاه مجددا
      شروع به کار کند

  12. سلام من از همین ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ دریافت کردم میشه برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ یه تکنسین خوب بفرستید که کلا تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ باشه

    1. سلام و عرض ادب جناب هدایی
      در اسرع وقت برای تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ شما بهترین تعمیرکار لباسشویی مجموعه فناوران سرویس اعزام میشه فقط به صورت انلاین درخواست خودتون رو ثبت کنید

  13. سلام ببخشید
    من نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی دارم ی ارور هست میگ ie من تو قسمت ارور های ماشین لباسشویی ال جی دیدم نوشته بود آب وارد دستگاه نمیشه ینی چی ارد نمیشه من دستی شلنگ از سینک میکشم تو دستگاه دیگ باید اینجوری آب بره دیگ. لطفا بگید برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باید چه کار کرد.

    1. سلام اقای ازاد
      دوست عزیز ابتدا شما باید شلنگ ورودی اب را از پشت دستگاه جدا کنید برای تعمیرماشین لباسشویی باید از تعمیرکار مجرب استفاده کنید

  14. سلام ببخشید من تاره تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انجام دادم روشن نمیشد قبلا الان رفتم تو مقالتون دیدم ارور De برای بسته نشدن ماشین لباسشویی ال جی ولی من همیشه در دستگاهو میبندم بازم روشن نمیشه میشه راهنمایی کنید. اگر لازمه یه تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی برام بفرستید. این تعمیر ماشین لباسشویی های ال جی برا ما دردسر شده بخدا

    1. سلام سرکار خانم فهیمی تبار
      ارور de مربوط به میکروییچ درب میباشد که در تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به حساسیت قطعه باید از تعمیرکار ماشین لباسشویی خوب استفاده کنید
      فناوران سرویس میتونه این اطمینان رو به شما بده تعمیر ماشین لباسشویی به نحوه احسن انجام بشه

  15. سلام من به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز دارم الان من نمیدونم این تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مدل های محتلفش به تعمیرکار ماشین لباسشویی محصوص نیاز دارن؟

    1. سلام و احترام اقای اوسط
      بله دوست عزیز دستگاه ها از لحاظ فنی با هم متفاوت هستند بعضی از دستگاه ها دارای برد های اینورتر هستند که باید تعمیرکار ماشین لباسشویی که اشنایی به تعمیر این بردها دارد استفاده کرد

  16. سلام من لباسشویی سامسونگ تازه 6 ماهه خریدم موقع انتهای کار صدای خرخر از پایین دستگاه میاد تعمیر نیاز داره؟ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام سر کار خانم قاسمی
      در تعمیر ماشین لباسشویی ما به شما این اطمینان رو میدیم که بهترین های تعمیرکار ماشین لباسشویی برای شما اعزام کنیم
      اون صدایی که فرمودید از پمپ تخلیه میباشد

  17. سلام و درود لطفا برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر ماشین لباسشویی های الجی از سایت ما دیدن فرمایید. ای پی ام

    1. سلام جناب پاکراه
      ممنون که از ما حمایت میکنید و سایت ما را برای بک لینک استفاده میکنید

  18. سلام و ارادت خسته نباشید وقتتون بخیر ممنونم از محتوای خوبتون من هیچ جای دیگ ندیدم انقدر کامل راجب ارور ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی بگن

    1. سلام و ارادت جناب مهندس
      سپاسگذاریم که برای تعمیر ماشین لباسشویی از سایت ما دیدن کردین

  19. سلام من لباسشویی بیگ واش سامسونگ دارم مدتیه در شستشو به زور میچرخه ولی در خشک کردن مشکلی نداره ایراد چیه ؟

    1. سلام سرکار خانم
      برای تعمیر لباسشویی سامسونگ باید از راههای ارتباطی تماس یا ثبت خدمات از طریق سایت اقدام کنید
      ایرادی که شما فرمودید مربوط به موتور لباسشویی میباشد که تعمیرکار ماشین لباسشویی حرفه ایی نیازدارد

  20. سلام لباسشویی سامسونگ مدل 14.90 دارم تعمیرکار لباسشویی نیازدارم . مدتیه وقتی درب جا پودری بسته هست اب بیرون میریزه . ممنون میشم تکنسین ارسال کنید

    1. سلام و عرض ادب جناب مدنی
      برای تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ شما نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی حرفه ایی دارید مشکل شما از وان جا پودری است که یا تعویض یا تعمیر میشود

  21. سلام خدمت شما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ سوال داشتم . جدیدا دستگاه در خالت خشک کن سرو صدای زیادی داره ایراد از کدوم قسمته و اینکه لطفا تعمیرکار لباسشویی حرفه ای بفرستید برای بازدید متشکرم

    1. سلام و عرض ادب
      شما برای تعمیر ماشین لباسشویی میتوانید از راههای ارتباطی که در سایت فناوران سرویس وجود داره اسفاده کنید و با کارشناسان ما درمیان بگذارید در صورت رفع نشدن مشکل تعمیرکار ماشین لباسشویی خدمت شما اعزام میکنیم

  22. سلام برای تعمیر لباسشویی مزاحم شدم . اخرین باری که لباس ریختم در اخر برنامه موقع خشک کردن دستگاه حرکت کرد . میشه بفرمایید نیاز به تعمیرداره یا نه؟

    1. سلام و عرض ادب
      حرکت دستگاه عوامل مختلفی همچون تراز نبودن محل دستگاه، زیاد بودن حجم لباس های ریخته شده در دستگاه و در بدترین حالت خرابی کمک های دستگاه دارد. با بررسی دو مورد اول اگر مشکلتان رفع نشد در صورت تمایل با مجموعه ما ارتباط بگیرید و درخواست اعزام تعمیر کار ماشین لباسشویی نمایید.

  23. سلام برای تعمیر ماشین لباسشویی یه نفر از خدمات محلی اومد نتونست مشکل رو حل کنه . اخر برنامه کارو تموم میکنه لباسهارو در میارم هنوز خیس هستند. برای رفع مشکل تعمیرکار ماشین لباسشویی میخوام . ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام خدمت شما
      متشکریم که برای تعمیرماشین ماشین لباسشویی از سایت فناوران سرویس دیدن کردین برای رفع مشکل از طریق سایت ارتباط برقرار کنید
      مشکل شما از مسیر منبع هیدروستات یا پمپ تخلیه است

  24. سلام برای تعمیر لباسشویی اسنوا مراجعه کردم به نمایندگی گفتند با شما هماهنگ کنم در هنگام خشک کردن خوب کار میکنه اما هنگام شستشو مدام ارور e6 ممنون میشم مشکل من رو حل کنید

    1. سلام و عرض ادب
      ابتدا باید سنسور و المنت بررسی شود اگر حل نشد باید به سراغ برد رفت. پیشنهاد ما به شما این است برای تعمیر ماشین لباسشویی از تعمیر ماشین لباسشویی با تجربه و ماهر استفاده نمایید تا دچار هزینه بیش از حد نشوید.

  25. سلام خدمت شما برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا مزاحمتون شدم . الان پرده ریختم داخل سبد لباسشویی در حین کار اب و کف ازبالای درب لباسشویی بیرون زد .چیکار باید بکنم . لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام ارادت جناب قلندری
      به خاطر پرده ای هست انداختید برای تعمیر لباسشویی اسنوا میتوانید از تعمیرکارهای فناوران سرویس استفاده کنید

  26. سلام وقت بخیر لباسشویی اسنوا دارم ارور e8 میده .سرویس کار اومده گفته برد خرابه میشه راهنماییم کنید

    1. سلام و عرض ادب
      بله درست گفتند ولی ابتدا باید موتور بررسی شود اگر حل نشد باید به سراغ برد رفت. پیشنهاد ما به شما این است برای تعمیر ماشین لباسشویی از تعمیر ماشین لباسشویی با تجربه و ماهر استفاده نمایید تا دچار هزینه بیش از حد نشوید.

    1. سلام و عرض ادب
      برای تعمیر ماشین لباسشویی ابتدا باید از طریق راههای ارتباطی چه ثبت داخل سایت و چه تماس تلفنی برقرار کنید
      تا در اسرع وقت تعمیر کار ماشین لباسشویی برای شما اعزام بشه

  27. محتوای بسیار خوبی است من برای همه آدرس ها زمانی که دارم تعمیر ماشین لباسشویی انجام میدم از مطالب شما استفاده میکنم تا ارور های ماشین لباسشویی پیدا کنم مممنو از فناوران سرویس

    1. سلام و احترام جناب مرادی
      خوشحالیم که تعمیرکار ماشین لباسشویی برجسته ایی مثله شما ما را دنبال میکند تلاشمان را میکنیم تا شما را برای هر چه راحت تر رسیدن به مشکل به ماشین لباسشویی راهنمایی کنیم

  28. سلام ببشخید من و همسرم به نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ تماس گرفتیم برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ از وقتی اومدن ماشین لباسشویی من چندین مدل ارور دریافت میکنه هر بار از سایت شما میبینم مثلا اگر برای تراز نبودن باشه ترازش میکنم ی مدت برطرف میشه ی ارور جدید میده . چجوری میشه ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ رو برطرف کرد

    1. سلام واحترام
      برای حل مشکل ماشین لباسشویی سامسونک شما ابتدا باید برد و سیم کشی و موتور شما چک شود واینکار بایستی توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی انجام شود
      فناوران سرویس میتواند مشکل شما حل کند

  29. سلام ببخشید چجوری میتونم با تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی شما تماس داشته باشم ی ارور دریافت کردم برای حجم زیاد لباس اما من همیشه انقدر پر نمیکنم که ماشین لباسشویی بهش فشار بیاد اما من این اروور دریافت میکنم و بوق میزنه ماشین شروع به کار نمیکنه .

    1. سلام و ارادت وقتتون بحیر
      بهتر است دستگاه شما بررسی شود اما این مشکل میتواند از برد شما باشد . شما میتوانید از راه هایی که برای ارتباط با فناوران سرویس در سایت وجود دارد برای تعمیر ماشین لباسشویی الجی خود با ما تماس بگیرید

  30. سلام ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی دارم خواستم بدونم اگه ارور le رو مشاهده کردم اولا چیکار کنم دوما یعنی چی که موتور قفل میکنه؟

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر در ماشین لباسشویی های دایرکت ال جی le مربوط به موتور میباشد. شما میتوانید با راه های ارتباطی درج شده در سایت برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود با فناوران تماس حاصل نمایید

  31. سلام و ارادت خسته نباشید من ماشین لباسشویی ال جی دارم ی ارور دارم نمیدونم ef یا ff چون صفحه نمایشم ضربه خورده و قطه هر تعمیرکاری هم میاد فقط هزینه عیاب ذهاب ازم میگیره میره میشه بگید چجوری میتونم خودم بفهمم مشکل ماشین لباسشویی چیه و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انجام بدم؟

  32. کدووم ماشین لباسشویی بهتره و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کدوم برند از همه کمتره ؟ میخوام ماشین لباسشویی بخرم نمیدونم تعمیرکار ماشین لباسشویی مجرب برای کدوم برند بیشتره

    1. سلام و ارادت دوست عزیز شما میتوانید برای خرید ماشین لباسشویی مقاله نکات خرید ماشین لباسشویی ما را مطالعه نمایید . لازم به ذکر است که تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به اطلاعات و دانش مخصوص به خود میباشد شما میتوانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود به فناوران سرویس اعتماد نمایید فناوران سرویس با دارا بودن بهترین تکنیسن ها برای خدمت رسانی به شما حاظر میباشد

    2. سلام ارادت جناب ریاضت
      سوال شما برای ماشین لباسشویی به صورت کلی تلقی میشود در واقع به بودجه شما بستگی داره ولی باحدود هزینه 8تا15 میلیون میتوانید از ماشین لباسشویی پاکشوما خریداری کنید

  33. سلام من تکنسین هستم و همیشه در رفع ارور ماشین لباسشویی از محتوای شما استفاده میکنم و به نظر من آموزش کاملا رایگان ارور ماشین لباس شویی میباشد.

    1. سلام جناب مهندس
      واقغا متشکریم که از ما حمایت میکنید و خوشحالیم که باعث حل مشکل ماشین لباسشویی شما شدیم

  34. سلام و ارادت خسته نباشید من ارور se دریافت کردم و شما گفته بودین برای پمپ دستگاه ماشین لباسشویی اما تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی فناوران سرویس که اومد گفت از موتور
    میباشد. آیا اشتباه کرده؟

    1. سلام و ارادت وفتتون بخیر ارور se برای ماشین لباسشویی سامسونگ و ماشین لباسشویی ال جی مشترک استت اما در ماشین لباسشویی سامسونگ برای پمپ تخلیه میباشد اما درماشین لباسشویی ال جی مربوط به احتلال در موتور میباشد. ممنون که فناوران سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی خود انتحاب کرده اید

  35. سلام من ماشین لباسشویی ارور خورده ک مربوط به شلنگ و آبگیری اما شلنگ ماشین لباسشویی ما سالمه برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا باید چه کار کنم؟

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر شما میتوانید با فناوران سرویس تماس حاصل نمایید تا برای رفع مشکل شما و تعمیر ماشین لباسشویی در محل حاظر شند و بهترین خدمات را بهه شما ارائه دهند

  36. سلام من ماشین لباسشویی ال جی 6 کیلویی دارم فرمودید که ارور qe از تخلیه نشدن آب نمایان میشه. میخواستم بدونم دلیل این مشکل از کجاس و آیا شما تعمیر کار ماشین لباسشویی ال جی نیز دارید؟

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر این مشکل شما میتواند از پمپ تخلیه و یا از گرفتگی لوله تحلیه باشد شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود با فناوران سرویس تماس حاصل نمایید

  37. سلام من با نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا تماس گرفتم و ارور e2 دریافت کردم اما اونا اومدن و برد منو بردن برا تعمیر ایا دارن سرم کلاه میزارن؟

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر برد بحشی از این ماجراست و امکان داره آب سریز شده و روی برد شما ریخته همچنین ما نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا هستیم و مشا میتوانید جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا با فناوران سرویس تماس حاصل فرمایید

  38. هیچ نمایندگی ماشین لباسشویی ایندیزیت درست حسابی پیدا نمیشه من هربار به مشکل خوردم بعدش دوباره ارور ماشین لباسشویی ایندیزیت دریافت کردم توروحدا بگین تعمیرکار ماشین لباسشویی اینندیزیت پیدا کنم .

    1. سلام فناوران سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی ایندیزیت میباشد و شما میتوانید جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندیزیت خود با ما تماس حاصل فرمایید

  39. سلام ممنون از مقاله جامع و مفیدتون. من لباسشویی اوشن 7 کیلویی دارم و اگر اروری مثل d7 رو مشاهده کردم مجموعه شما تعمیر کار ماشین لباسشویی اوشن داره؟

    1. سلام و ارادت وثتتون بخیر همانطور که در مطلب اشاره کردیم ارور d7 مربوط به برد ماشین لباسشویی اوشن میباشد که شما میتوانید از راه های ارتباطی درج شده در سایت با فناوران سرویس تماس حاصل نمایید تا تکنسین های ما برای خدمت رسانی و تعمیر ماشین لباسشویی اوشن شما در محل حاظر شوند

  40. سلام من ماشین لباسشویی ایندیزیت دارم و ولوم در حین کار شروع به چرخش میکنه برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندیزیت و تعمیر ولوم ماشین لباسشویی ایندیزیت باید چه کار کنم؟ من درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندیزیت تو سایت شما دادم کی میان؟

    1. سلام عرض ادب
      تعمیرماشین لباسشویی ایندیزیت یکی از تخصصی ترین لباسشویی های موجود در بازار است این ایراد بستگی به تعداد چرخشی داره که ولوم انجام میده
      ایراد مشخص بشه ولی بیشترین ایراد مربوط به پمپ تخلیه میباشد یا برد دستگاه که باید حتما توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی چک شود

  41. سلام قربان در ماشین لباسشویی اوشن اگر چند ارور پی در پی مشاهده کردم آیا دستگاه قاطی کرده یا واقعا همه این مشکلات رو داره؟

    1. سلام و ارادت توجه داشه باشید دوست عزیز که مشکل میتواند از برد شما باشد بهتر است هر چه سریع تر با فناوران سرویس تماس حاصل فرمایید تا بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی اوشن برای خدمت رسانی به شما حاظر شوند

  42. سلام و ارادت وقتتون بخیر برای تعمیر ماشین لباسشویی های اوشن هیچ نمایندگی ماشین لباسشویی اوشن وجود نداره من هرچی گشتم پیدا نکردم همه شرکت های خصوصی بودن الان من برای رفع ارور ماشین لباسشویی اوشن باید چه کار کنم؟ شما تعمیرکار ماشین لباسشویی اوشن دارید؟

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر بله ما نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی اوشن هستیم و برای تعمیر ماشین لباسشویی و حدمت رسانی به شما آماده هستیم شما میتوانید با فناوران سرویس تماس حاصل نمایید

  43. سلام شما نمایندگی ماشین لباسشویی اوشن هستید؟ من ماشین لباسشویی اوشن ارور داده میخوام بدونم شما تعمیر ماشین لباسشویی اوشن هم انجام میدید؟

    1. بله ما نمایندگی مجاز تعمیر هستیم و شما میتوانید برای تعمیر ماشین لباسشویی اوشن خود از راه های ارتباطی ذکر شده با فناوران سرویس تماس حاصل فرمایید تا بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی اوشن برای شما اعزام شوند

  44. سلام وقتتون بخیر تو متن فرمودید که برای جلوگیری از زود خراب شدن ماشین لباسشویی جرم گیری انجام بدین. میشه بیشتر توضیح بدین

    1. سلام و ارادت وقتتون بخیر شما هر بیست بار شست و شو میتوانید از مواد شوینده حاص و همچنین سرکه استفاده نمایید تا نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در آینده نباشید امیدوارم پاسختون رو دریافت کرده باشید با تشکر فناوران سرویس

  45. سلام ی ماشین لباسشویی قدیمی دارم اگر اونو تعمیر کنم به صرفه تر یا اینکه بخوام ی ماشین جدید بخرم؟
    و ماشین لباسشویی چ مارکی بهتر؟
    ممنون میشم جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت